Kérdése van? Ezen az oldalon összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdés-válaszokat. Ha nem találja a szükséges információt, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Wellness
- Hol lehet masszázst foglalni?
Időpont foglalásért forduljon a Fürdőház wellness recepcióján dolgozó kollégákhoz. - Van lehetőség fürdőruha vásárlásra?
Fürdőruha vásárlására nincs lehetőség. - Kijelentkezés után használhatjuk-e még a wellness részleget?
Igen. Kijelentkezés után is lehet használni külön díj ellenében wellness szolgáltatásainkat: francia, marokkói és palotafürdő használata 11:00-13:00 óra között felnőtt 1.000 Ft/fő, gyerek 500 Ft/fő, 6 év alatt ingyenes; 11:00 órától estig (nyitva tartás végéig) felnőtt 1.500 Ft/fő, gyerek 1.000 Ft/fő, 6 év alatt ingyenes.
Szoba
- Mikor cserélik a szobában található köntöst és törölközőt?
A földre dobott törölközőket/köntösöket a napi takarítás során 15:00 óráig cserélik a szobalányok. Ha a köntös méretével probléma van, kérjük, jelezze a recepción. - Hideg van a szobában. Mit tegyek?
Átmeneti időszakban a következő lehetőségek állnak rendelkezésükre: a Liget házban, a Fürdőház épületében található szobákban (kivéve 2. számú szoba) és a Fürdőház privát és családi lakosztályaiban klímával, az Udvarházban és a Palotában fan coil-lal tudják szabályozni a szobák hőmérsékletét. A többi szobatípus esetén eltérő fűtési megoldások vannak, ezért kérjük, hogy igény esetén keresse a recepciót. - Van lehetőség fürdőszobai kiegészítők vásárlására?
Igen. Ha bármilyen igénye támad a szobában nem található fürdőszobai kiegészítőkre (fogkefe, fogkrém, borotválkozási szerek, papucs) kérjük, keresse fel a Fürdőház wellness recepcióját. - A foglaláskor kért bekészítéseket (pl. kártya, pezsgő) nem találtam a szobában. Ezzel kapcsolatban hol tudok érdeklődni?
Kérjük, forduljon bizalommal recepciós kollégáinkhoz. - Meddig kell kijelentkezni a szobából? Van-e lehetőség tovább maradni?
11:00 óráig kell kijelentkezni, amennyiben nem kérte a szobahasználat meghosszabbítását, vagy erre nincs lehetőség. Ellenkező esetben 10.000 Ft felárat terhelünk a szobaszámlára.
A szobahasználat meghosszabbítását az elutazás napján egyeztesse a recepción. Ezen szolgáltatásunk csak abban az esetben vehető igénybe, amennyiben a szobába nem érkezik másik vendég.
Egyéb
- Van-e ingyenes Wi-Fi?
Ingyenes internethasználatra van lehetőség Wi-Fi elérhetőséggel. A hálózat neve: Puchnerkastely, amelyhez nem tartozik jelszó. - Hol található a legközelebbi gyógyszertár?
A szálloda közelében található a háziorvosi rendelőben gyógyszertár, a részletekért hívja a recepciót. Rendelési időn kívül Mágocson vagy Dombóváron található legközelebb gyógyszertár. - Hol található a legközelebbi bankautoma?
A legközelebbi bankautoma a főúton átsétálva az óvoda mellett található. Szükség esetén forduljon a recepciós kollégáinkhoz. - Hol található a legközelebbi benzinkút?
Mágocson található a legközelebbi benzinkút. - Orvosra van szükségem. Mit tegyek? Hol található legközelebb orvosi ügyelet?
Orvosi ügyelet hétköznapokon délután 16:00 órától másnap reggel 8:00 óráig, illetve pihenő- és ünnepnapokon 8:00 órától az első munkanap reggel 8:00 óráig Dombóváron működik. Címe: Dombóvár, Szent István tér 1.
Amennyiben bármilyen orvosi ellátásra van, szüksége kérjük, hívja a recepciót. - Mikor és hol van lehetőség istentisztelet látogatására?
Településünkön jelenleg nincs lehetőség istentisztelet látogatásra.
Étel és ital
- Hol van lehetőség kávézásra?
Szállodánk területén több lehetőség közül választhat. A Fürdőházban található kávézóban, a Sportközpont drinkbárjában, a palotawellnessen, illetve az étkezések helyszínén. A nyitva tartásokról a Nyitva tartások menüpontban tájékozódhat. - Mit tegyek, ha ételérzékenységem van?
Előzetesen leadott ételérzékenységet az étterem részére továbbítottuk, kérjük az étkezéseknél legyen kedves kollégáinknak jelezni, hogy Ön az egyik vendégünk, akinek speciális étkezéssel készültünk. A helyszínen már nem áll módunkban ezt biztosítani.