Széchenyi 2020 - Befektetés a jövőbe
HELLA'91 Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00706

A támogatás összege:

13 345 600 Ft

A támogatás intenzitása:

40%


A projekt tartalmának bemutatása

 

A GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00706 pályázat keretén belül az alábbiak valósultak meg:

A HELLA’91 Kft annak érdekében, hogy a jelenlegi piaci pozícióját erősíteni tudja, a vállalatirányítási rendszer bevezetése mellett döntött. Ennek következtében szinte minden területen javulni és gyorsulni fognak az egyes munkafolyamatok. Az utóbbi évek növekvő digitális fejlődése megkövetelte a HELLA’91. Kft számára egy olyan informatikai támogató rendszert, amely vállalatunk legfontosabb tevékenységét öleli fel, valamint adatainkat egy egységes adatbázisban kezeli, tevékenységünket nyomon követi és irányítja. A bevezetett rendszerrel a szállodai szolgáltatásunk színvonalát szeretnénk erősíteni. Cégünk erőssége a jól képzett munkaerőállomány, ezért is rendkívül fontos, hogy a személyi erőforrások megfelelőképpen legyenek a szervezeten belül elosztva. A szükséges erőforrásokat a megfelelő helyre kell összpontosítani. Munkaórák és a munkafolyamatok nyomon követése, hozzájárul és megerősíti az értékesítést, általa javítani és növelni tudjuk üzletágunk kapacitását. Rendkívül fontosnak tartjuk, hogy kollégáink maximálisan elsajátítsák a rendszer megfelelő használatát, ezzel is növelve saját munkavégzésük hatékonyságát. A vállalatirányítási rendszer kiválasztása során törekedtünk a piaci lehetőségek átfogó megismerésére, tanulmányozására. A kiválasztott gazdasági társaságok számára kifejlesztett vállalatirányítási rendszer bizonyult a legmegfelelőbbnek, amely a folyamatok menedzsmentjére épül. A folyamatok alapján történik az értékesítés tevékenység támogatása. A vállalati CRM rendszer biztosítja a partnerkezelés folyamatainak teljes lefedését (ügyfélbázis karbantartása, összekapcsolása, partnerek karbantartása, ügyfélkapcsolati előzmények, lekérdezések). A munkafolyamat-irányítási modul hozzájárul a vállalat folyamatainak modellezéséhez, menedzseléséhez, valamint a feladatai kezeléséhez. A táv és csoportmunka támogatása hozzásegít a belső dokumentumok eléréséhez, belső kommunikációhoz. A 21.században elengedhetetlen, hogy egy vállalkozás mobiltelefonokra valamint táblagépeken megjeleníthető platformmal rendelkezzen. A rendszer bevezetésével belső rendszerünk mobil eszközökön is optimalizálva lesznek. Azonnali szinkronizáció megvalósítása a cél, így kollégáink bárhonnan át tudják tekinteni a belső folyamatokat. Az RFID technológiát alkalmazó rendszer segítségével a Hella’91 Kft központi helyen tudja tárolni információit. Vállalkozásunk jövőbeli céljainak figyelembe vételével összhangban 5 választható modulra volt szükségünk a biztonságos és zökkenőmentes működés érdekében. További költségek keretében tartalmazzák a licence díjakat, illetve a szolgáltatási, tanácsadási, betanítási költségeket, melynek keretében telepítés, migráció, tesztelés és az oktatás került megvalósításra. A beruházáshoz szükséges önrész a rendelkezésünkre állt. A projekt során helyben telepített rendszerek bevezetése valósult meg, mely illeszkedett a vállalat tevékenységéhez, és segítette azt, mint támogató rendszer. Ez mindenképpen előrelépés a korábbi évek gyakorlatához viszonyítva, hiszen így a Hella’91 Kft megújult vállalatirányítási rendszere hatékonyabbá teszi a vállalkozás ügymenetét. A fejlesztés eredményeképpen a folyamatok sokkal gördülékenyebbé, egyszerűbbé váltak, felszabadítva erőforrásokat, amelyek átcsoportosíthatók olyan területekre, ahol szükség van rájuk, így hatékonyságnövekedés érhető el. Összességében elmondható, hogy a megnövekedett vevői igények kielégítésére sokkal több időt és energiát tudunk fordítani, így biztosak vagyunk abban, hogy ez az informatikai többletráfordítás meg fog mutatkozni a hozzáadott érték növekedésünkben. A helyben telepített technológiák beszerzésén, valamint azok megvalósításához kapcsolódó szolgáltatási, tanácsadási és betanítási tevékenységeken kívül nyilvánosság biztosítása valósult meg.

A projekt tervezett befejezési dátuma

2020. január 31.


A projekt azonosítószáma

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00706


Köszönjük a Magyar Állam és az Európai Unió támogatását!